miercuri, 11 ianuarie 2012

Tort Kinder Pinguin

Deoarece iubitul meu sot inca e un copil mai mare si adora acest tort am hotarat sa-l pregatesc de ziua lui.
Te iubim "tati",sa fi sanatos,fericit si sa ne traiesti 1000 de ani!

INGREDIENTE
blat:
10 oua
200 zahar
2 prafuri de copt
2 vanilii sau esenta de vanilie
5 linguri de miere
5 linguri de gris
5 linguri de faina
5 linguri de cacao neagra
putina sare
50 ml lapte
270 ml ulei
CREMA
700 ml frisca
1 pliculet gelatina
3 linguri lapte
2 linguri miere
1 fiola esenta de vanilie
GLAZURA I(din interiorul prajiturii)
240 g ciocolata cu lapte Milka
140 g unt
2 linguri apa
4 linguri ulei
GLAZURA II(se pune deasupra prajiturii)
220 g ciocolata cu lapte Milka
100 g unt
3 linguri ulei
1 lingura apa
1 lingura zahar pudra

Se pregatesc blaturile:
Se separa albusurile de galbenusuri si se bat bine .
Galbenusurile se amesteca cu zaharul,laptele,mierea,cacao,faina ,grisul,sarea si la final se amesteca cu albusurile batute spuma cu vanilia.
Se coc doua blaturi ,eu asa am procedat si este grozav de bine,se imparte compozitia la ochii
Se coace cu hartie de copt  la 170 grade 15 minute
Nu se ia hartia de copt jos de pe blat .
 Pentru inceput m-am ocupat de glazura nr.1.Intr-o cratita am rupt bucatile de ciocolata,am adaugat untul,apa si uleiul.Toate aceste ingrediente le-am pus la topit pe baie de abur pana s-au topit .Cand s-au topit se da compozitia la rece.Cand s-a mai racit se pune in frigider, acolo o sa se  ingroase.
    Ne apucam de crema de frisca.Am dizolvat gelatina intr-un pahar cu 200 ml apa.Am mixat frisca intr-un castron pana se intareste.Am adaugat in frisca, mierea,laptele,esenta de vanilie si gelatina dizolvata.Am mixat bine sa se amestece toate ingredientele.Am pus compozitia la frigider si m-am ocupat de glazura nr.2.
    La fel ca la prima glazura am amestecat bine toate ingredientele pana s-au topit pe baie de aburi.Se raceste la temperatura camerei si pe urma se pune in frigider.

Asamblarea tortului:Se ia un blat de tort racit se pune jumatate din crema de frisca apoi glazura de ciocolata racita si se da tava la rece 30 minute sa se intareasca putin glazura ,dupa care se pune cealalta jumatate de crema de frisca si din nou blatul.
Se pune blatul al doilea,se preseaza usor apoi se desprinde hartia de copt de pe el.
Se imbraca tortul cu a doua glazura si se orneaza dupa placul fiecaruia.
Deoarece sotul meu isi sarbatoreste ziua de nastere in 25 Decembrie am aranjat tortul simbolic sarbatorilor de iarna.





La multi ani iubire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu