vineri, 27 ianuarie 2012

Shaorma



INGREDIENTE

un piept de pui
2 oua
100 g faina
200 g pesmet
2 buc castraveti murati
1 kg cartofi
varza
sare,piper
ulei
maioneza
ketchup dulce

MOD DE PREPARARE

Aceasta shaorma este cu snitele din piept de pui cu pesmet.
Deci din pieptul de pui,oua,faina,pesmet si ulei am facut snitele.Am batut carnea,am condimentat si am dat bucatile de pui prin faina,oul batut cu putina sare si la sfarsit pesmet.Le-am pus in uleiul incins si le-am prajit.Am curatat cartofii,i-am taiat la fel ca si cartofi prajiti doar putin mai subtiri si i-am pus la prajit.Am taiat varza fideluta,am taiat castravetii rondele subtiri.


Am asezat lipia pe farfurie si am pus deasupra cartofi prajiti,snitel de pui taiat fidelute,varza,castraveti iar la sfarsit am pus maioneza si ketchup dulce.






Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu