miercuri, 18 ianuarie 2012

Tarta cu branza de vaci


NGREDIENTE

ALUAT
400 g faina
250 g unt sau margarina
150 g zahar(eu am pus zahar pudra)
1 ou
1 pl.praf de copt
2 linguri cacao
CREMA
700g branza de vaci dulce
3 oua
100 g smantana
200 g unt topit si racit
10 linguri zahar pudra
3 linguri faina
2 linguri gris
coaja rasa de lamaie
1/2 pl.praf de copt
esenta de vanilie o lingurita
MOD DE PREPARARE

Pentru aluat se amesteca toate ingredientele,se framanta si la sfarsit se impart in doua parti.Aluatul se introduce in congelator 20 min.Intre timp ne ocupam de crema.
Se mixeaza ouale intregi cu zaharul pana isi dubleaza volumul.Se adauga smantana si branza de vaci amestecata cu untul care a fost topit si racit.Se pun cele 3 linguri de faina si 2 de gris.Se pune o lingura coaja de lamaie,1/2 pl.praf de copt si esenta de vanilie.Se amesteca usor toate ingredientele.Am uns o tava de tort cu pereti detasabili si am presarat faina.Am luat una din bucatile de aluat si am intins-o pe fundul tavii.Am pus crema peste foaia intinsa.Peste crema am ras pe razatoarea mare cealalta jumatate de aluat.



Am dat tava la cuptor, la foc potrivit spre mic cca.o ora.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu