duminică, 15 ianuarie 2012

Ninge,ninge


Aseara a fost un spectacol mirific!E alb. Afara e alb, in suflet mi-e alb.
Imi lipesc fata de fereastra geamului meu si stau asa, clipe picurate in clepsidra cu fulgi.
Copacii ma imbie cu brate inzapezite, ma cheama in jocul lor de-a vantul si pamantul.
Trec oameni, raman pasi, raman urme. Raman semne ale trecerii lor, caci nimic nu e in zadar, nimic nu e in van.
Si sufletu-mi amprentat de ei, se trezeste zambind si asta se vede in ochii-mi.
E alb.
Si ninge bland, ninge a poveste.
Credeam că ne-a lăsat iarna şi s-a dus… Dar iată că de două zile ninge într-una. E atât de spendid să te uiţi pe geam cum ninge.
In sfarsit asa cum o stiam!
Asa cum o doream,asa cum o visam si nu credeam ca mai poate fi.......craiasa alba,rece,navalnica,scuturandu-si navalnic fulgi ,perdele de gheata peste camp,copac,om ........obiecte,drumuri,aducandu-ne oameni mari in copilarie,in basme si in fantasme...........
Macar o clipa sa ne amintim de bataia cu bulgari,de plimbarile cu sania,de oameni de zapada,macar o clipa sa ne oprim din grija de oameni mari si redevenim copii prizonieri ai farmecului iernii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu