vineri, 6 ianuarie 2012

Ardei umpluti cu branza


Foarte gustosi ,aromati si usor de pregatit.



INGREDIENTE

5 buc.ardei(sa fie de culoare verde,portocalii si rosii)
500g branza de burduf,
200g unt,
o ceapa de marime potrivita,
boia de ardei dulce si marar verde tocat



MOD DE PREPARARE RETETA ARDEI CU BRANZA DE BURDUF

Se curata ardeii,se scot semintele,se spala bine si se pun la scurs.
Pachetul de unt se mixeaza spuma si se adauga pe rand cate putina branza de burduf pana se pune toata.Rezulta o crema de branza spumoasa in care se pune o ceapa de marime potrivita tocata marunt.
Ardei rosii i-am umplut cu crema de branza alba.Am impartit in doua crema de branza ramasa si am pus marar tocat in una iar in cealalta am pus boia de ardei dulce.Eu nu am mai pus sare in crema  deoarece era branza sarata.Cele doua creme se pun in ardei dupa preferinta.Poti alege ardeiul portocaliu pentru crema cu marar si cel verde pentru crema cu boia.Arata foarte bine ca aperitiv si sunt foarte gustosi.

Platouri cu aperitive:















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu