sâmbătă, 21 ianuarie 2012

PRAJITURA MILCH SCHNITTE (FELIE DE LAPTE)



INGREDIENTE

FOI(2 bucati)
8 oua
160 g zahar
40 ml lapte
200 ml ulei
4 linguri miere
4 linguri gris(macinat)
4 linguri faina
4 linguri cacao
2 plicuri praf de copt
2 plicuri zahar vanilat
CREMA
500 ml lapte condensat
500 ml frisca
300 ml lapte
4 plicuri zahar vanilat
2 plicuri gelatina Dr.Oetker
putina coaja de portocala rasa fin
MOD DE PREPARARE

Am hotarat sa fac foile de la Kinder Pingui.Ingredientele de la foi le-am impartit in doua si am facut cate o foaie pe rand.
Am separat ouale. Am mixat 4 galbenusuri cu 80 g zahar si un plic de vanilie. Dupa un timp am adaugat faina,praful de copt,grisul si cacao.Am mixat cateva minute sa se amestece toate ingredientele. Am adaugat laptele,uleiul si mierea.Am mixat usor toate ingredientele. La sfarsit se adauga albusul batut tare.Se amesteca usor cu o lingura de lemn.
Se toarna compozitia intr-o tava de 35/25,unsa si tapetata cu hartie de copt. Se da la cuptor pentru cca 12 minute. Se scoate din tava cu hartia de copt si se da la rece. La fel se procedeaza si cu cealalta foaie care se prepara din jumatatile de  ingrediente ramase.


Dupa ce foile sunt gata si sunt racite ne apucam de crema. Gelatina se pune in lapte si se da la microunde la foc mic pentru un minut. Se bate frisca tare,se adauga laptele condensat,coaja de portocala si laptele cu gelatina.

 Se amesteca bine(eu am folosit mixerul)toate ingredientele un minut.

Se pune crema intre blaturi si se lasa la rece in frigider pentru 3-4 ore.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu