miercuri, 18 ianuarie 2012

Briose cu mac




Am luat reteta de la Miha http://www.bucataras.ro/retete/briose-cu-mac-8550.html.Iti multumesc Miha sunt delicioase!!!
INGREDIENTE

3 oua
150 g zahar
100 g smantana
50 g unt
50 ml lapte
1 lingura mac
1 praf de copt
200 g faina
3 pl.zahar vanilat

MOD DE PREPARARE RETETA

Am caramelizat 50 g zahar ,am stins cu 50 ml lapte si am lasat sa fiarba pana se topeste zaharul.Am pus 1 lingura de mac si am lasat la fiert inca cateva clocote.Am dat vasul la racit.Am mixat ouale intregi cu un praf de sare,am adaugat restul de zahar(100g) si plicurile de zahar vanilat.In cratita pe care am lasat-o la racit am pus untul cand compozitia era calduta.Untul s-a topit si pe urma am adaugat smantana.Am pus compozitia racita din cratita peste ouale pe care le-am mixat pana si-au dublat volumul.Am pus la sfarsit faina amestecata cu praful de copt si am amestecat usor cu o lingura de lemn.Am pus compozitia in formele de briose si am dat la cuptor.Se coace timp de 20-25 min. la foc potrivit .


Am ornat jumatate din briose(6 buc.) cu frisca si bomboane de ciocolata.Alte 6 bucati le-am servit fara sa le ornez.Sunt delicioase indiferent cum alegi sa le servesti.Le recomand din suflet cand vrei sa mananci ceva dulce,gustos si foarte rapid de preparat.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu