miercuri, 11 ianuarie 2012

Pulpa de porc la tava



INGREDIENTE

pulpa de porc cca 1,5kg
sare,piper,vegeta,condiment pt.porc,boia
usturoi 5-6 catei
ulei de masline
o lingura mustar
PIURE DE CARTOFI
1 kg cartofi
250 ml lapte
100g unt
2 linguri smantana
sare



MOD DE PREPARARE RETETA

Am pregatit pulpa cu o zi inainte. Am condimentat pulpa cu sare, piper, boia, vegeata si am uns-o cu ulei de masline. Am pus pulpa de porc la marinat in frigider pana a doua zi.



 A doua zi am pus pulpa de porc intr-o tava in care am pus unt topit amestecat cu ulei. Am pus deasupra carnii un sos facut din usturoi pisat, mustar, condiment pentru porc si ulei de masline. Aceste ingrediente se amesteca intr-un vas si se toarna desupra carnii.


 Se mai pune in tava cca 100 ml apa. Se da la cuptor la o temperatura moderata. Se stropeste din cand in cand cu sosul format. Se tine la cuptor aproape 2 ore. Se mai poate adauga apa daca este nevoie. Friptura se intoarce cam dupa 40 minute de stat la cuptor. Dupa alte 40 minute se intoarce iar. Se lasa apoi sa se rumeneasca frumos.
In timp ce friptura se afla in cuptor ne ocupam de garnitura. Eu am ales sa fac piure. Am curatat cartofii, i-am spalat si i-am taiat in cate 4 bucati. I-am pus la fiert in apa cu sare. Cand sunt fierti foarte bine se opreste focul si se scurge apa de pe cartofi. Se pune untul peste ei si se mixeaza bine. Se adauga lapte fierbinte si se mixeaza. La sfarsit se adauga smantana si se mai mixeaza 2 minute sa devina piureul spumos. Friptura se serveste langa piure alaturi de muraturi. E delicioasa!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu