sâmbătă, 14 ianuarie 2012


Simt nevoia sa scriu.Mai devreme am vrut sa scriu,dar m-am razgandit pe parcurs.Fara motiv.Asa cum traiesc acum fara motiv.



Incet,incet o sa invat sa traiesc fara tine.
Stupid.Asta e cuvantul cheie:stupid!!!Este stupid.Fara logica,fara sens si fara explicatie.
Tot ce faci si are legatura cu noi,e stupid.O stim amandoi si totusi ne repetam iar si iar.
Practic ne indepartam frecvent,dar suntem tot acolo.
Atat de mult te-am iubit incat am vrut de multe ori sa mor.Te-am si urat de multe ori dar mai mult te-am iubit.
N-am crezut ca doua sentimente atat de diferite si atat de intense ar putea sa incapa intr-o singura inima....dar uite ca se poate!E ceva de genul nu pot trai fara tine dar nici cu tine....
Doamne,atat de slaba...voi uita cu siguranta....numai ca e greu si doare...stiu ca o sa reusesc..
Nu mi-au fost niciodata usoare despartirile chiar daca era spre binele nostru.
M-am intrebat de mii de ori,de ce doi oameni care s-au iubit ajung sa se desparta?
Cred ca motivele sunt multe.Cred ca oamenii se despart cand unul din cei doi a incetat sa mai iubeasca.
Te trezesti intr-o buna zi ca dormi langa un strain,ca stai la masa langa un om care nu-ti mai spune nimic.
De-a lungul vietii mele, m-am despartit, cu greu, de un barbat pe care il iubeam din tot sufletul, ca pe fratele, ca pe copilul, ca pe prietenul meu. Dar nu ca pe barbatul meu.Si apoi, dupa ce inima mi s-a vindecat de rana parerii de rau ca, totusi, intr-o relatie, prietenia nu poate tine loc de iubire, de ardere, de pasiune, m-am indragostit din nou. Si, dupa o agonie prelunga, m-am despartit de un barbat langa care nu ma simteam niciodata in siguranta. Care jura ca nu ma insala, dar ma facea sa ma simt ca si cum m-ar fi inselat- si-atunci nici nu mai conta unde se afla adevarul. La fel ca in “Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi”, chinul de-a descalci itele tradarii si pe-ale suferintei era mai greu de suportat decat rezultatele anchetei facute pe cord deschis.
Eu cred ca intr-o poveste de dragoste esuata, chiar daca unul alege sa plece de buna voie, iar celalalt ramane parasit si nedumerit, de pierdut pierd amandoi. Cu fiecare despartire, se mai stinge o speranta, mai moare un vis.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu