luni, 16 ianuarie 2012

Am dreptate?



 M-am saturat de oameni care imi spun ce sa fac,cum ar trebui sa fiu,asa cum m-am saturat si de cei care cred ca au intodeauna retete de salvare.
Si uite asa m-am saturat de acesti oameni "minunati"si de retetele lor.....ale lor,nu ale mele!
Ce bine ca suntem diferiti(slava Domnului),fiecare avem alt rol,fiecare are drumul lui.
Am invatat ca nici un fir de iarba nu este la fel ca altul,nici un fulg de nea nu are acelasi format,atunci de ce m-as incapatana sa devin ceea ce nu sunt?
Indiferent dacă este un moft, o nevoie sau o etapă necesară, știu sigur că vocea interioară este singurul meu ghid, care nu e aceeasi cu vocea perfecționistă din capul meu sau din capul altora.

Dacă eu am răbdare cu mine, nu mă mai priveste dacă ceilalți nu au  cu mine.

Dacă eu mă accept asa cum sunt, nu e treaba mea dacă ceilalți nu mă acceptă.

Si dacă eu mă iubesc pe mine însămi asa cum sunt, iubirea mea nu mai este condiționată de ceea ce fac sau nu fac ceilalți pentru mine…
Nu sunt deloc romantica, poate doar putin melancolica, nu sunt pesimista dar sunt putin optimista...nu-mi plac dramele desi ma urmaresc cateodata, nu-mi place sa ma complic cand lucrurile sunt deja complicate, incerc sa nu ma uit inapoi desi este inevitabil, nu ma desconsider, nu ma judec si nu judec pe nimeni....nu sunt cea mai sincera persoana, stiu cand sa mint si cand sa spun adevarul...de multe ori sunt egoista si ipocrita... dar intrebarea e: cine nu este?
Eu nu sunt perfecta si nici nu voi fi...si sincer, sunt mandra de asta!
Acum stiu că a-mi asuma dreptul de a-i eticheta pe ceilalți și de a le spune ce cred că ar trebui să facă pentru a se îndrepta nu e decât o iluzie din marea de iluzii ale acestei lumi care ne păcăleste zilnic. Nu există nicio retetă, există în schimb o singură potiune magică care vindecă orice boală și orice durere- iubirea.
Multumesc ca m-ati ascultat!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu