miercuri, 1 februarie 2012

Tort Iulia



INGREDIENTE

un blat de tort vanilie
CREMA
250 ml lapte condensat
100 ml lapte
1 lingura de miere
350 ml frisca lichida
10 g gelatina
2 plicuri vanilie
GLAZURA
200 ml frisca lichida
0 lingura praf de crema de ciocolata Ole

MOD DE PREPARARE

Am dizolvat gelatina in 3 linguri de apa cca 2 minute.Am amestecat laptele condensat cu 50 ml lapte.Am pus inca 50 ml lapte peste gelatina.Am amestecat toate ingredientele si le-am pus  sa fiarba 3 minute pe baie de aburi.Am luat de pe foc si am pus mierea si vanilia. Am dat la rece.Cand s-a racit compozitia de la laptele condensat m-am apucat sa mixez cele 350 ml frisca.Pe urma am amestecat usor cu laptele condensat.Crema mi-a iesit mai moale si m-am hotarat sa asamblez tortul intr-o tava rotunda cu pereti detasabili.Am impartit crema in doua si am umplut blaturile de tort.

L-am dat la rece la frigider.Pentru ornat am folosit frisca amestecata cu crema de ciocolata Ole.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu