sâmbătă, 25 februarie 2012

Prajitura Kinder Pingui



INGREDIENTE

BLAT
un pachet foi de pandispan cu cacao
CREMA
700 ml frisca
1 pliculet gelatina
3 linguri lapte
2 linguri miere
1 fiola esenta de vanilie
GLAZURA I(din interiorul prajiturii)
240 g ciocolata cu lapte Milka
140 g unt
2 linguri apa
4 linguri ulei
GLAZURA II(se pune deasupra prajiturii)
220 g ciocolata cu lapte Milka
100 g unt
3 linguri ulei
1 lingura apa
1 lingura zahar pudra

MOD DE PREPARARE

    Am cumparat foi din comert din lipsa de timp.Este a doua ora cand fac aceasta prajitura de fiecare data cu aceleasi foi.In pachetul de pandispan sunt 4 foi si se fac doua prajituri cu ingredientele de mai sus.Daca doriti reduceti la jumatate cantitatea de ingrediente de mai sus si faceti doar o prajitura.
    Pentru inceput m-am ocupat de glazura nr.1.Intr-o cratita am rupt bucatile de ciocolata,am adaugat untul,apa si uleiul.Toate aceste ingrediente le-am pus la topit pe baie de abur pana s-au topit toate.Cand s-au topit se da compozitia la rece.Cand s-a mai racit se pune in frigider, acolo o sa se  ingroase.
    Ne apucam de crema de frisca.Am dizolvat gelatina intr-un pahar cu 200 ml apa.Am mixat frisca intr-un castron pana se intareste.Am adaugat in frisca, mierea,laptele,esenta de vanilie si gelatina dizolvata.Am mixat bine sa se amestece toate ingredientele.Am pus compozitia la frigider si m-am ocupat de glazura nr.2.
    La fel ca la prima glazura am amestecat bine toate ingredientele pana s-au topit pe baie de aburi.Se raceste la temperatura camerei si pe urma se pune in frigider.
    Asamblarea prajiturii:Crema se imparte in doua sa poata fi folosita la doua prajituri.Crema se imparte din nou in doua parti mai mari si una mai mica pentru pus deasupra prajiturii.Eu nu am impartit,am pus pe prajituri din ochi si a iesit foarte bine.
Se pune o parte din crema pe prima foaie,peste crema o parte din glazura 1 dupa care dam prajitura la congelator pentru 10 minute.



Dupa ce glazura s-a intarit se scoate si se pune cealalta jumatate de crema.


Peste crema punem celalalt blat.Apasam usor cu mana sa adere blatul cu crema de frisca.Turnam glazura 2 peste blat si il punem iar la congelator 10 minute.
Scoatem prajitura din congelator si punem cealalta parte de frisca(cea mai mica).
Deasupra razalim ciocolata.
Prajitura se pastreaza in frigider.
E delicioasa!







7 comentarii:

  1. arata tare bine. De mult timp e pe lista mea, dar inca nu i-a venit vremea..:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Este prajitura preferata a Dianei mele.Arata foarte bine.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiica-mea adora kinder pingui , dar eu inca nu am facut prajiturica asta . Trebuie sa ma mobilizez.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte buna, am facut-o de nenumarate ori! Delicioasa!!! Pupic!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce-ar mai aprecia prajiturica asta mezinul meu ! Merci de idee !

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place tare mult cum ti-a iesit! N-as refuza o portie... Pupici

    RăspundețiȘtergere