duminică, 26 februarie 2012

Plachie de peste



INGREDIENTE

peste proaspat
4 bucati ceapa
un morcov
o felie de telina
4 ardei kapia
2 rosi
bulion
condimente pentru peste
sare,piper
ulei
MOD DE PREPARARE

Se caleste intr-o cratita ceapa taiata fin,morcovul,telina date pe razatoare si ardeiul taiat cubulete.Se lasa la foc mic pana aproape sunt gata.La sfarsit se pune o cana de bulion.
Pestele se curata,se usca cu un servet si se condimenteaza cu condimente pentru peste de la kotanyi.Se rumenesc bucatile de peste in ulei.




Intr-o tava se aseaza legumele calite.Peste legume se aseaza pestele prajit.Se orneaza cu feli de rosie si se da la cuptor 50 minute.
Pofta buna!









11 comentarii:

  1. Cat de bine arata, sa stii ca mi-ai facut pofta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bun acest fel de mancare,si o prezentare de nota 10.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicios arata! Am o pofta de peste de vre-o saptamana, dar din pacate pana azi nu am ajuns la pescarie, iar azi in supermarket nu mi-a placut niciunu... Deci.. mai astept putin :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Plachie de peste!Adorata mea!Buna tare!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. extraordinar oare iese asemanator de buna si cu peste de asta congelat (filet) mai ieftin de supermarket?

    imi place blogul tau foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  6. De cand tot spun ca fac si eu si nu mai reusesc.Tare-mi place.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. iubesc pestele...as manca zilnic !

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata superrr!
    Mi-ai facut o pofta!!!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. A guardare questi piatti favolosi mi è venuto fameeeee!! buon inizio settimana a Te...ciao

    RăspundețiȘtergere