duminică, 5 februarie 2012

Cornuri pufoase cu ciocolata


M-am inspirat de pe blogul "retete-roz".Sunt foarte usor de preparat si se pot umple cu diferite umpluturi.Eu am folosit branza de vaci si stafide, piept de pui si ciuperci,crema de ciocolata.

INGREDIENTE

500 g faina
260 ml lapte
70 g zahar
50 g unt
25 g drojdie(un cub)
1 ou
un praf de sare
1 ou pentru uns cornurile
CREMA
250 ml lapte
o budinca de ciocolata Dr.Oetker
4 linguri zahar
70 g ciocolata(un cub ciocolata menaj)
o fiola esenta de rom
MOD DE PREPARARE RETETA

Am pus faina in vasul in care se framanta.Am topit untul in lapte si am adaugat in el cat era caldut zaharul si drojdia.Dupa ce se dizolva drojdia se toarna laptele peste faina.Se pune un ou si putina sare.Se framanta foarte bine toate ingredientele.Se lasa la dospit 40-50 minute pana isi dubleaza volumul.
Intre timp ne ocupam de crema.Se amesteca intr-un vas budinca cu 4 linguri de zahar.Se adauga usor laptele si se pune pe foc.Se adauga atunci repede ciocolata maruntita usor cu un cutit.Se amesteca cu un tel permanent pana se topeste ciocolata si se ingroasa crema.Cand e gata se da la rece.
Cand aluatul este dospit se imparte in 10 bucati.


Fiecare bucata se intinde cu sucitorul pe o suprafata presarata cu faina.Se intinde oval si jumatate trebuie crestata longitudinal.Se umple cu crema dorita,se ruleaza usor avand grija ca umplutura sa fie bine izolata(nu curge,doar pentru orice eventualitate)




Se aseaza intr-o tava cu hartie de copt si se lasa inca 30 minute la crescut.

Se ung cu ou,se presara cu mac sau susan in functie de preferinta.Se dau la cuptorul preincalzit,la foc potrivit spre mic pentru cca 20-25 min.
Pofta buna!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu