joi, 8 martie 2012

La multi ani tuturor doamnelor si domnisoarelor!







E ziua mea 
E ziua mea de liniste, ziua in care eu nu pot sa mai uit ca sunt femeie, stau o secunda si ma uit in oglinda si imi dau seama ca am pierdut atata timp incercand sa fiu egala cu barbatul, am pierdut pentru ca a fi femeie este cel mai frumos dar pe care l-am primit in aceasta viata. Frumusetea vine din ceea ce suntem...









Fii pulbere sub pasii mamei tale, fiindca raiul este acolo unde calca pasii ei.

Inima mamei este un adanc abis la capatul caruia gasesti de fiecare data iertare."Balzac



NU ESTI CEL MAI SARAC

(Benone Catana)
Nu esti cel mai sarac din lume,
Nu sint saraci cu-adevarat,
Averile sint numai spume,
De ai o mama, esti bogat!
De crezi ca-n lume nu-i iubire
Nu ai motiv, orice-ar veni,
Nu fi mihnit, tu ai o mama
Care in veci te va iubi!
Ti-s ochii-ntunecati adesea,
Nu vezi scaparea din impas,
Sa stii atunci ca ai o mama,
Din toti doar ea ti-a mai ramas...
Fii dar copile, fericit,
Atita vreme cit traieste
Tu ai un dar nepretuit,
O mama care te iubeste!


Pentru ca am convingerea ca in ceruri 
Ingerii, soptind unul altuia, 
Nu pot sa gaseasca printre cuvintele lor de dragoste, 
Nici unul atat de dragastos ca cel al mamei, 
Am indraznit sa strig acest nume drag mie: 
Mama!" 



Dumnezeu a creat o mama minunata, 
O mama care nu imbatraneste niciodata; 
I-a facut zambetul din raze de soare, 
Si I-a modelat inima din aur pur; 
In ochii ei a pus stele stralucitoare, 
Iar in obraji trandafiri rosii; 
Dumnezeu a creat o mama minunata, 
Si mi-a dat aceasta minune mie!" 



"Luna nu a stralucit niciodata fara sa-mi aduca in visele mele 
Mama minunata pe care o am. 
Pasarile nu au cantat niciodata pentru mine altceva decat mesajul ca 
Am o mama minunata. 
As dori sa ma intorc in timp 
In zilele in care obisnuiam sa stau pe genunchii ei. 

Ma rog in fiecare noapte cerului, 
Pentru aceasta mama minunata pe care o am. 
Si il rog sa o tina in viata atat cat de mult poate. 
Sunt comori pe acest pamant, care fac viata sa merite a fi traita, 
Dar nici una nu se compara cu zambetul mamei mele. 


11 comentarii: