luni, 2 aprilie 2012

Langosi


INGREDIENTE

700 g faina
2 oua
4 linguri mari smantana grasa
o lingurita zahar
un cub de drojdie de 25g
sare
lapte caldut pentru framantat(cam 400 ml)
ulei(pentru framantat si prajit)
smantana si cascaval pentru uns langosii


MOD DE PREPARARE

Se face o maia din drojdie,zahar putin lapte si faina.Se lasa la crescut 15 minute.
Se pune restul de faina,ouale,sare,cele 4 linguri de smantana si se incepe framantatul adaugan treptat lapte caldut.Se framanta foarte bine pana coca devine moale.
La sfarsit se adauga cateva linguri de ulei(eu am pus de masline) si se framanta inca 5 minute.Se lasa la crescut 20 minute.

Se fac cu mana placintele si se coc in ulei de floarea soarelui fierbinte.
Se ung cand sunt fierbinti cu smantana in care am pus putina sare dupa gust si se rade din belsug cascaval deasupra.
Am facut cativa langosi umpluti cu branza de oaie si marar verde tocat.


Mi-ar place sa va pot servi cu langosi sunt deliciosi,trebuie neaparat sa faceti.












8 comentarii:

  1. Imi plac si mie! Ma servesc de la tine!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Delicoase! Am sa le fac dupa Pasti.

    RăspundețiȘtergere
  3. vai da ce bine aratã! mor de dorul lor:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Preferatele iubitului meu!! Ptr mine o portie fara marar :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Hmmm, ce bine arata !!! Mai ai si pentru mine, vreo 2-3 bucati ?! Pupici si o seara placuta !

    RăspundețiȘtergere
  6. Te rog nu mai mai chinui ca tot salivez....:)))

    RăspundețiȘtergere
  7. uff cum arata ...yummy yummy
    Te invit sa participi la Giveway la mine pe blog!
    http://bucatepealese.blogspot.com/2012/03/giveway-de-paste.html
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere